Isprinsessan

              


....eller kanske mera bambi på hal is... Idag tog vi fram skridskorna, Tomas och jag, och gick ner till vattnet precis här nedanför som frusit till is och där de skottat fram en isbana. Shit vad länge sen det var jag stod på ett par skriller. Jag trodde minsann att jag skulle åka som värsta stjärnan. Men såååå lätt var det inte. Det är ju inte som att lära sig cykla precis. Jag var väldigt "stapplig" och det hela blev inte bättre av att skridskorna klämde och tryckte på mina stackars tår som var helt ömma. Tomas däremot han åkte runt runt som värsta hockeyproffset. Själv tröttnade jag ganska snabbt och satte mig och tittade på. Men det var i alla fall skönt att komma ut en sväng. I eftermiddag ska vi nämligen på släktmiddag. Den årliga släktmiddagen på trettondagen så att säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0