Jag är inte otrevlig, jag ser bara inte...

                     


God eftermiddag.


Idag har jag ledigt och det är tur för jag är superförkyld. Startade dagen med ett besök på sjukhuset med mitt sjuköga. Det vill liksom inte ge med sig, skiten i ögat. Nu har jag fått ordinerat ögondroppar i 7 veckor till. Hej inrutade liv med ögondroppar varannan timme och alltid spegel i fickan. Näe men det ska nog gå bra. Jag vill ju bli frisk och kunna se ordentligt igen. Som det är nu känner jag mig halvblind. Tomas och jag var på stan och jag fick liksom hålla i mig i honom för när det är mycket folk och solen skiner då kan jag liksom inte fokusera så jag ser inte. Förlåt alla som jag känner om jag möter er och inte hälsar. Det är inte för att jag är otrevlig, det är för att jag inte ser er....

I alla fall, vi var på stan och träffade bästa Lina och Kalle för en fika. Tomas åt världens största räkbaguette as always när vi är och fikar eftersom jag inte äter skaldjur.. Jag tog en grillad panini med lufttorkad skinka och chevrecreme. Inte helt fel det heller. Det var mysigt som alltid att träffa Lina och Kalle. Synd bara att det är alldeles för sällan!

Ikväll ska Tomas och jag på middag hemma hos mamma och pappa. Mamma tycker att det är skandal att hon inte sett Tomas nått under julen!

Kommentarer
Postat av: Gunnarsson

Hejsan! Jag tycker så otroligt synd om dig med ditt öga o håller verkligen tummarna att det går vägen nu.. Stor kram o god fortsättning!!

2009-01-03 @ 16:42:21
Postat av: Anonym

Hejsan! Jag tycker så otroligt synd om dig med ditt öga o håller verkligen tummarna att det går vägen nu.. Stor kram o god fortsättning!!

2009-01-03 @ 16:42:48
Postat av: lina

Tack för fikan, vi hade hur trevligt helst! efteråt sa vi båda två att det är alldeles för sällan och att vi önskade att vi bodde närmare varandra! ni är helt underbara, kom upp till oss snart!!!!

2009-01-03 @ 23:50:26
Postat av: Åsa

Fröken G: Tack! Jag hoppas åxå på att det kommer att bli bättre. Ser ju inte nån på stan ;) Tack detsamma. Kram



Lina: Ja vi håller med. Tomas sa detsamma. Han tycker åxå att det är trist att ni bor så långt ifrån och jag med förstås!! Jag ska tjata på Tomas. Jag vill till stockholm snart!

2009-01-04 @ 11:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0