Let´s sammanfatta dansen

En liten sammanfattning av Let´s Dance kanske sitter på sin plats såhär på lördagsmorgonen??

Men herregud, Morgan Alling, vilken skräll! Inte trodde jag att han var så bra på cha-cha. Ska bli kul att se hur det går för honom i de andra danserna. Sen blev jag lite besviken på Blondinbella, hon har hela tiden outat hur bra hon är och hur lätt hon har för att dansa... Var det ett endaste steg som var i takt där eller? Nej, jag tror tyvärr inte det. Kitty var ju tyvärr inte heller så bra och hon hade väldigt svårt för att få kritik verkade det som. Men hon ligger ju inte bland dem som ligger längst ner, för det gjorde Carl-Jan, George och Blondinbella om jag förstod det rätt? Hasse Aro borde ligga sist. Hans cha-cha såg helt stapplig ut. Snacka om osäker. Men det kanske inte är så lätt att gå ut och öppna upp första avsnittet.

Sen hade vi hon som dansade med George Scott, Maria, det var ju hon som vann med Måns Zelmerlöv. Men har inte hon blivit VÄLDIGT smal, på gränsen till Anorexiasmal. Det var inte snyggt tycker jag. Det finns smala människor och så finns det smala människor som ser ut som att de ska gå i två delar när som helst. Jag satt och var skiträdd under hela deras dans att han skulle knäcka en arm på henne.

Jag har bytt. Jag tror att Laila är min favvis. Även om jag var rädd för att hennes silikonbröst skulle trilla ur den där lilla klänningen. Det hade varit lite värre än Elisabet Höglunds troschock.

Sen har vi dem som är mellanmjölk, typ Magdalena, Mojje, Linda och Magnus. Men de dansade ju vals och det är en ganska tråkig (och lätt) dans. Får se till nästa vecka. Skulle bli roligt att få se Magnus fixa en jordbävning när han hoppar runt i en jive.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0