Positivismen

Hrm.. En liten bloggpaus. Frivillig eller ofrivillig? Snarare så att tiden inte räckt till. Jag lever i ett damm-moln av slipdamm från spackel och tapetrester. Jag har haft två tuffa dagar på jobbet med mycket som har hänt. Igår kände jag för att kasta in handduken och gå hem och lägga mig och gråta. Men fan den som ger sig. Upp igen bara. Idag blev det diskussion om en sånn jävla skitsak som vem som ska ha med fredagsfika när den person som skulle haft det är på utbildning. Suck säger jag bara. Hur fan kunde det bli så?? Mitt förslag var att vi skiter i de här dumma fikorna om det ska vara så jobbigt att fixa. Men det var ingen med på heller. Jag kände än en gång för att gå hem och lägga mig och gråta i min säng full av äckliga spackelpartiklar som tränger in överallt. Jag menar ÖVERALLT.

Fy så negativ jag är! Det är väl inte likt mig? Men man måste få vara lite negativ ibland för att sen bli positiv igen. Nog tjat om jobbet...

Vad är det som händer i Let´s Dance?? Först Mojje och nu Maggan som har fått en hjärnblödning.. Det lät ju fruktansvärt. Pressas de till för hård träning av tv4?

Aussieinpackningen är super. Jag har i och för sig bara använt den 2 gånger, men mitt hår har blivit superlent. Rekommenderas varmt.

Och till sist, loggar in på Facebook och får till min fasa se att jag är taggad på århundradets sämsta kort på mig. Jag tog bort taggen med en gång. Vad är detta för jäkla sätt? Hade vi inte kommit överens om att elaka och fula bilder undanbedes på fejjan?? I alla fall, där står jag i svart jacka mot svart bakgrund och liksom aldrig slutar, man ser inte vart jackan tar vid och väggen slutar. Hemskt, fruktansvärt och vedervärdigt. Nu ska jag leva på sallad tills jag dör.

Åh, just det. Positiv var ordet. I morgon är jag mycket gladare!

Kommentarer
Postat av: Helena

Tyckte du var jättefin på kortet, dags att byta glasögon?



Kram!

2009-01-29 @ 09:52:06
Postat av: Anonym

Hrm.. Tack för de snälla orden men det kändes som att jag "flöt" in i väggen. Kram

2009-01-29 @ 11:01:27
Postat av: stina

Du är inte ensam om att ha fastnat på bild :S

2009-01-29 @ 22:17:06
Postat av: Åsa

Näe det var visst fler som var med på bild ;)

2009-01-30 @ 10:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0