Thai, akuträddning och tjejmiddag

Idag har jag varit på stan. Det var första gången efter jul typ. Lunchade med bästa Jenny på thai. Måste alltid passa på när inte Tomas är med för han gillar varken kina eller thai och jag tycker att det är sååååå gott.

                                                               


Jag håller på med ett litet ingrepp för att rädda mitt hår som kanske inte helt har överlevt två blekningar inom loppet av en vecka så jag inhandlade en inpackning från Aussie. Har hört mycket om märket och läst att många gillar deras produkter. Ska testa imorgon och se vad jag tycker. Någon som har testat? Lämna gärna en kommentar om vad du tyckte om produkten!!! Mitt hår behöver verkligen en akuträddning. Jag som inte vill klippa så mycket heller, ska spara en bit nu tänkte jag. Får väl se hur länge jag håller ut den här gången innan jag klipper mig...

Ikväll ska jag på en tjejmiddag. Och det var inte igår. Men det ska bli så skönt att slippa sitta här och glo in i en vägg typ. Inte en lördagkväll till. Så, dax att gå och fixa till sig lite! ♥

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej Åsa,



Deras inpackning är SUPER!!!!!



2009-01-26 @ 07:41:22
Postat av: Åsa

Jag har märkt det. Mitt hår är superlent och luktar mint!!

2009-01-26 @ 11:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0