Uppdatering

Herregud, vart tog den här dagen vägen? Började med att slänga i ett paket färg till i håret för att få bort det som var liiiite gult på vissa ställen. Nu är jag helt nöjd. Kommer jag alltid att behöva använda 2 paket? Verkar inte som att det räcker att bleka en gång. Det kan ju inte sitta hur länge som helst heller, och det blir aldrig riktigt bra första gången utan först efter att jag blekt det en gång till. Och så mörkt hår har jag inte.

Och sen har jag städat. Det var meningen att Tomas och jag skulle måla idag men det har vi inte hunnit med. Tomas var och bytte blandaren vi köpte förra veckan. Hrm... Vi hade visst glömt att mäta lite och bara snöat in på vilken vi skulle ha. När vi kom hem och kollade visade det sig att den var ALLDELES för hög. Det såg inte klokt ut.. Nu har vi bytt till en lite lägre och "fyrkantig" modell, den var mycket bättre. Jag ska leta efter bild.

Sen har vi haft fikabesök med. Theo var här och rockade runt med sina föräldrar. De hade med sig fika så vi satt och fikade i vårt nedrivna kök...

Håller på och fixar lite med "andra bloggen" med som vi i vinlotteriet har bestämt oss för att ha. Shit, det är ganska jobbigt att ha koll på två bloggar samtidigt, men det ska nog gå.

Nu ska jag förbi affären, skickade Tomas förrut men han hade glömt ett par grejer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0