Utebliven bio skapar dåligt humör..

Igår var jag på dåligt humör. Tomas och jag hade bestämt att vi skulle gå på bio. Se nya Wallander som hade premiär i fredags. Och vi som aldrig går på bio annars typ. Men så visade det sig att den hade typ premiär i hela Sverige förutom här. Det verkar inte som att den kommer visas här alls. Vad är detta för 1980-tals fasoner? Varför visas den inte över hela Sverige för? Skandal. Istället satt jag i soffan och tjurade som ett litet barn. Sen gick jag och la mig vid 22.

Idag hoppas jag på en bättre dag. Har startat dagen med en låååång promenad. Skönt att komma ut och få lite luft. Sen ska vi på en födelsedagslunch till Tomas mamma som fyller år. Väntar bara på att Tomas ska sätta på vattnet igen så att jag kan duscha. Han var tvungen att stänga av det för att "kolla lite". Vi ska ju byta diskbänk och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0