Hårdag

Idag kan man säga att det blev en riktig "fixa med håret-dag". Åkte till en salong som har samma ägare som där jag brukar gå och klippa mig för där vet jag att de har drop in. Kom dit och såg fyra andra före mig i kön. Frågade tjejen i kassan hur lång tid hon trodde jag skulle få vänta. Jag var där vid 11 typ. Hon sa ca en timme och det är ju inte så farligt. Men det tog längre tid än så. Inte förräns halvtvå blev jag klippt. Det kändes typ som hela denna fina dagen gick åt till att sitta inne och vänta på min tur. Men det var välbehövligt med klipp kan jag säga!!

Efter klippningen åkte jag och hämtade Tomas så köpte jag hårfärg och sen åkte vi till nån bilskrot för Tomas skulle ha en lykta till sin mammas bil som tydligen gått sönder, en ny kostade 1500 men på skroten hittade han en begagnad för 400.

Har nu käkat tacos eftersom det inte blev nån lunch idag och nu sitter jag med blekning i håret. Kände att det var lika bra att slänga i ett paket och bleka rötterna på håret nu när jag ändå var igång. Kommer inte behöva skämmas på helgens fest i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0