Lägesrapport

Oj oj oj. Många lata sommardagar på stranden. Men igår kom regnet. Jenny och jag åkte över till Öland tidigt så vi fick några soltimmar men vid ca halvtvå blev det väldigt mörkt så vi kutade till bilen och när vi sen körde hem såg vi knappt en meter framför oss bara för att det regnade så. Vi fick dricka kaffe på min altan i stället och lyssna på mullret från åskan. Men det var riktigt mysigt.  (Note: Satte mig vid datorn idag på förmiddagen men fick inte igång den, svor och levde och hade mig. Felsökte och hittade inte problemet. Trodde mig satt i alla kablar som T drog ut igår när det var åskväder men hittade inget löst ändå det gick inte att få upp nätet i alla fall. Suck. Nu när vi kom hem gjorde jag ett nytt försök. Ops... Sladden till telejacket hade jag visst missat. Tur att jag inte ringde nån support och skällde eller så... hihi...)

Igårkväll var vi på 30-årsfest hos en av Tomas kompisar. Trevligt sällskap och god mat. Det blev ganska sent men jag körde för de bor en bit utanför stan så min söndag har varit helt okej, det är nog värre för en del andra ;-)

Idag har vi varit på Öland igen och träffat Tomas syster + familj samt varit på en liten sammankomst i en liten by en bit från sommarstugan. Mycket trevligt. Vädret blev bra tillslut. Har käkat och ska slappa i soffan ikväll tänkte jag. Det känns inte som jag varit hemma nånting. Stranden och grillkvällar jämt. Men det är så det ska vara när det är semester!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Åsa!



Det är SÅÅÅÅÅ kul att du fortfarande uppdaterar dig. Jag känner ingen lust alls men ska försöka bli bättre :) Verkar härligt med semester. Jag jobbar en vecka till SEN är det semester. Lovely!



Du, om jag inte missminner mig så köpte du en snygg tavla med "kakaoögonen". Jag är sugen på en sån. Vart hittade du den?



Kram i massor och må så gott!



Kram!

2009-07-05 @ 20:43:38
URL: http://syrranojag.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej Anna!

Ja det är inte precis det lättaste att uppdatera hela tiden. Känns som man inte hinner med, men jag vill liksom inte lägga ner helt heller.. hihi..



Jag har varit på jakt efter tavlan länge men inte fått den. Jag har budat på Tradera. Det finns inte ny att köpa här i stan tyvärr. Men kolla tradera för det dyker upp hela tiden!



Kramar tillbax!

2009-07-06 @ 13:47:14
Postat av: Anna

Jag har hittat en sida på internet nu! Där finns den att köpa för 450 kr! Nyskick alltså fast utan ram.



http://www.formdesigncenter.com/html/butik.html



Jag håller dig uppdaterad om jag köper den!



Jag har inte heller lagt ner. Jag älskar egentligen att blogga men vet inte varför jag inte tar mig tid.



Kramar!

2009-07-06 @ 14:06:07
URL: http://syrranojag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0