Love is in the air

                  


Nu har äntligen ringarna kommit. Jag ska fota nån dag tänkte jag. Tomas är nog lite ovan att ha ring på fingret men han hade den i alla fall när han var på grabbkväll igår..


Mamma blev eld och lågor över det här med förlovningen. Vi berättade för dem i lördags när vi var med dem på teatern. Mamma hade lite svårt att koncentrera sig efter att vi sagt det och hon började genast planera en förlovningsmiddag. Så nu ska vi ha det på lördag kväll. Vi ska vara i sommarstugan på Öland och vi har delat upp menyn. Jag ska göra tårta och bröd, Tomas mamma fixar potatissallad och mamma skulle fixa kött. Tomas mamma ville så gärna att vi skulle vara i sommarstugan så nu hoppas vi på fint väder på lördag!!

Jag passar samtidigt på att tacka för alla gratulationer som vi fått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0