Party party

Så var det då ytterligare en 30-årsfest igår. Tomas sov till 14 idag. Jag tycker att det sammanfattar festen ganska bra. Det bjöds på pastasallad (verkar vara ett säkert kort på 30-åsfester, jag har varit på 4, och samtliga har bjudit på det) och marängswiss istället för tårta. Tomas var i himlen. Han älskar marängswiss. Efter middagen var det kubbturnering. "Tyvärr" lottades lagen och det blev väl inte helt jämt. Mitt lag förlorade för domaren tycke att det tog för lång tid att spela och bestämde att båda lagen fick gå fram ett steg. Mitt tjejlag mötte Tomas och några till och det visade sig att jag är tillsammans med Carolina Klüft för Tomas tog värsta hoppsasteget fram så att de stod precis vid kungen och vi i tjejlaget hade inte lika långa ben och högklackat så det var inte lika lätt att ta stora klivet framåt..

Efter turneringen så kastades 30-åringen i deras pool. Sen tyckte alla att det vore ju himlans kul om 30-åringens sambo åxå åkte i plurret. Men jag såg paniken växa i hennes ansikte när 10 starka män skulle dra i henne, det hela avstyrdes som tur var.

Vid 2 skulle jag ha in min fulle sambo i bilen och sen när vi kom hem skulle jag få ur honom vilket inte var det lättaste. Tillslut gick det och sen rakt i säng för att ligga och "gnälla" en stund. Jag tog fram mobilen och spelade in gnället för att kunna använda det mot honom om det skulle behövas nån gång hahaha.

Idag har jag målat och rensat upp hela köks och halldelen för imorgon får vi äntligen nytt golv!! Nu är det bara kylen och frysen kvar som vi måste flytta. Det får bli hämtmat idag då det inte går att laga mat för spisen står i gästrummet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0