Semestertrippen

                                  


Hemma igen efter semestertrippen. I onsdags var vi på Liseberg tillsammans med två vänner. Det var kul att gå ihop med några eftersom Tomas inte åker vissa karuseller och jag åker inte en del annat. Men det blev i alla fall Lisebergsbanan, Balder, Spinrock, Kållerado, Flumriden och några till. Tomas och kompani åkte kanonen, men jag bangade ur. Nej, usch den såg inte ut att vara något för mig. Däremot ville jag åka Hanghai men det var det inte eller nån som ville. Henrik åkte uppsvinget men det var han ensam om. Sen avslutade vi med att spela bort en massa pengar på chokladhjulet och sen åka kaninresan (!). En mycket... tveksam karusell...

Igår ville Tomas till biltema så dit åkte vi. Och gick igenom samtliga 746 hyllor. Det tog "bara" 45 minuter. Men då kollade vi Tomas verkligen hela sortimentet. I ren protest drog jag med honom in på HM efter..

Sen bar det av hemåt i ÖSREGN. Det regnade nästan hela vägen hem. Och det var inte lite regn heller. Jag har nog aldrig sett att det regnat så mycket förrut. Helt galet.

Men det har varit en härlig resa i alla fall och det var skönt att komma iväg lite hemifrån! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0