Soliga dagar

Igår var det mysig sommarfest i sommarstugan. Att vi höll på att blåsa bort har jag liksom förträngt. Allt det trevliga överglänste liksom vindarna. Det var lek, god mat och prat. Tomas får agera lekfarbror. Det brukar vara jag som roar barnen med nu verkar Tomas tagit över den rollen. Kul för honom. Det bådar gott inför framtiden om han får öva lite på andras barn innan han får egna hihi.

Idag jag ska städa och leta recept. Ikväll blir det tjejkväll. Tomas ska på fotboll med sin pappa och svåger så då träffas jag, Tomas mamma och Tomas syster här hemma med barnen och käkar nått gott istället. De får gärna ha sin fotboll ifred. Jag bryr mig inte så mycket om sport...

Typiskt bara att solen strålar och vi inte ska till stranden. Får skynda mig med städet och sen sätta mig ute i trädgården istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0