Torsdag

igår hade jag en mysig grill-lunch med två av mina vänner. Vi grillade kyckling och gjorde grönsaksspett. Jenny hade gjort en sås med smulad fetaost i som var så god! Men det gick inte att sitta i solen. Vi fick sitta i skuggan på altanen. Helt plötsligt var jag tacksam över att vår altan ligger "åt fel håll" och att det är skugga där större delen av dagen. Vill man ha sol kan man gå ner från altanen och sätta sig vid ett litet bord och några stolar som står i solen så det är ju inte som att hela uteplatsen ligger i skugga.

Idag ska jag klippa mig hoppas jag. Fick ett infall och åkter iväg på vinst och förlust. Nån salong måste väl ha lediga tider? Känns som de flesta finns på stranden idag för solen skiner som bara den. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0