Tapeter och mobiler

Nu har vi bestämt vilka tapeter vi ska ha! Det blir en "trädtapet" i hallen med björkar i ljust grått på vit bakgrund. I resten av köket, hall och allrum blir det vita tapeter. Tomas övertalade mig till att det räcker med en mönstrad i hallen, det kommer nog se för mycket ut om vi blandar in ytterligare en mönstrad på en annan vägg. Jag antar att han har rätt. Nu ska vi bara räkna ut exakt hur mycket som går åt och ringa in beställningen, butiken som vi alltid handlar tapeter i har 20 % till och med måndag och det erbjudandet vill man ju gärna utnyttja.

Jag har äntligen slagit till på en ny mobil. Det blev en Nokia 6220 som jag skrev om tidigare. Jag har bestämt mig för att den är bra och att jag skippar det här med touch-screen. Jag tror inte att det håller i längden. Nu ska jag bara lära mig allt nytt och fixa över telefonnummer och allt till den nya telefonen.

Ni släcker väl ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0