Tappad röst

Har blivit stum. Min röst har nästan helt och hållet försvunnit. På jobbet väste jag fram det jag ville säga. Det gick... sådär. Fick gå hem lite tidigare från jobbet för det håller inte. Jag har ju ett jobb där jag använder rösten en hel del, det är ju inte så att jag sitter tyst precis och det höll helt enkelt inte. Mina kära kollegor till och med skrattade åt mig och min kraxande röst. Istället gick jag hem och bakade. Det blev en dubbel sats morotskaka. (hoppas verkligen att den blev god, när jag skulle täcka hela kakan med plast fastnade den i glasyren, jag har inte vågat se efter hur det blev....)  Det är min tur att ha fredagsfikat imorgon. Jag hoppas verkligen att jag kan gå till jobbet imorgon. Jag har vilat rösten hela eftermiddagen. Jag har bara nickat eller skakat på huvudet åt Tomas frågor... Det är inte så heller att jag mår dåligt på nått annat sätt utan det är bara rösten som försvunnit nu, och så lite halsont...


                                          

Kommentarer
Postat av: Sofie

Morotskaka är nästan konstigt gott! Imorgon ska jag ge mig på att göra en vitchoklad kladdkaka. Kan bli riktigt gott eller så kommer det bli för sött.. Men det återstå att se:)



Kramar

2009-03-19 @ 22:44:44
URL: http://fuldans.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0