Trasigt

Häromdagen gick vår dammsugare sönder. Kan man ha mer otur? Just i renoveringen och allt. Jag har bett Tomas att inte dammsuga slipdamm med vår vanliga dammsugare utan med hans garagedammsugare men tydligen hade han glömt det för häromdagen la den som sagt av.. Så. Typiskt. Den bara dog. Full med slipdamm och annat äckel var den med. Nu har vi spanat runt på andra dammsugare. Jag vill ha en som går tyst, är lätt, har låååååång sladd och helst dammsugspåse (alltså inte en sånn med plastbehållare.) Just nu lutar det åt denna. Vad tror ni om den?? Det börjar bli kris. Det är ganska dammigt just nu....

                                              

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har hört att det finna dammsugare vars sladd går o in ut av sig självt när man traskar omkring, alltså ingen sladd att snubbla omkring på eller trassla in sig i när man dammsugar.. Det skulle jag vilja ha på min;) lycka till i jakten!!

2009-03-13 @ 16:30:00
Postat av: Åsa

Tack, det lät som ett superbra tips!

2009-03-13 @ 17:35:11
Postat av: Lina

Hello,



vi har motsvarande den du har på bilden fast utan dammsugarpåse, den är super! ett bra köp!

2009-03-16 @ 06:48:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0