Onsdag. Lista.

Jag har snott en lista som cirkulerar på massor av bloggar. Fy på mig.. (sno den gärna av mig om du vill..)

Lovar du att vara ärlig? Ja
Du heter: Åsa Birgitta Therés
Smeknamn: Kotten...
Låt som när du är ledsen sörjer till: Hrm, inte en aning...
Beroende av: Cola light..
Vad tror folk om dig? De tror nog att jag är en öppen och glad person som säger vad jag tycker (ialla fall på jobbet.)
Stämmer det? Ja, oftast.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina långa ögonfransar
Vad säger du för att imponera på någon? Jag brukar inte sträva efter att imponera på folk..
Hur imponerar man på dig? Man är sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? Haha, ja det brukar jag absolut göra. Roliga klipp på Youtube, AFV osv. Jag är ganska lättroad.
Vad står det i ditt senaste inkomna sms? "Hejsan! Ibland e man helt förvirrad.. Glömde helt bort att jag skulle ringa dig igår :-S är du hemma ikväll? Så kan jag ringa då :-) Kram kram" från min vän Jenny.
Var bor du? I Kalmar
Trivs du där? Ja
Äger du några converse? Ja, ett par "vita" (de var vita, det är de inte längre. Måste köpa nya snart)
Sprit, cider, vin eller öl: Vitt vin, cider eller en god drink, jag är inte svårflörtad.
Brukar du bli full? Har väl hänt, men jag skulle inte säga att jag brukar bli det. Senast var för några lördagar sen, då var jag lite salongsberusad på en 30-årsfest.
Vad har du för mobiloperatör? Tyvärr telia, är påväg att byta om jag bara kan bestämma mig för vilken mobil jag vill ha.
Är du allergisk mot något? Jag fick diagnosen köldallergi för några år sedan men det är mycket bättre nu..
Har du haft sex idag? Nej
Vad svarar du i mobilen? "Åsa"
Vem ringde du senast? Tomas
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? Han frågade om vi ska göra våfflor ikväll men var lite tveksam till att komma och hämta mig efter jobbet. *suck*
Antal timmar sömn i natt: ca 8
Sov du ensam? Nej
Brukar du komma i tid? Alltid! Även om jag tänker att jag ska vara sen så är jag inte det för då är den som jag ska träffa ännu senare och det slutar bara med att jag är först i alla fall...
När mår du bra? När jag är lycklig, men annars för det mesta.
När blev du fotad senast? Inte en aning.
Hur känner du dig nu? Trött...
Vanligaste färgen på dina kläder: Svart, svart, svart.
Vad tycker du om fötter? Förut hade jag tå-fobi, men det har gått över nu. Är fötterna bara fräscha så är det ok, är de ofräscha.... Inte okej.
Vad saknar du? En lång semesterresa till nått varmt land. Annars att träffa mina vänner som inte bor här i närheten.
Hade du en bra kväll igår: Ja, framför tvn med en kopp thé (som jag precis lärt mig dricka)
Favvisdryck på morgonen: Juice eller kaffe¨
Rakar du benen: Ja
Sysslar du med någon idrott: Nej
Vill du hellre ha mail än vanliga brev: Nej, vanliga brev är väl charmigt??
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Har du spytt offentligt: Japp. Det har väl hänt.
Vad skulle du göra om du var kille/tjej för en dag: Haha, jag skulle göra allt det som man inte kan när man är tjej.
Är du nöjd med ditt liv: Just nu är jag väldigt nöjd med mitt liv.
Är du bortskämd: Nej, det anser jag inte att jag är.
Vad gör du i morgon: Jobbar, jobbar jooooobbar.
Vad är det värsta du vet: Utebliven tidning på morgonen. Och sen såklart en massa allvarligt tjaffs som barnmisshandel, mobbning osv.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: För mycket.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Inte en aning.
Vad längtar du till: Semestern
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja det har jag. Jag har många fina vänner i min närhet som jag tycker väldigt mycket om. ♥
Vad använder du för schampoo: Ett frisörschampoo från Loreal
Vad är det finaste du fått: Hjälp, jag vet inte..
En speciell dag du minns: Jag skulle vilja säga dagen då Tomas och jag träffades men den är.... lite speciell. Annars dagen då vi flyttade ihop, eller dagen då vi flyttade till vårt hus.
Hur gammal är du: 27
Tycker du om någon just nu: Ja
Du samlar på: Skor och örhängen
Gröna eller röda äpplen: Jag hatar frukt....
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Tomas, om han inte är i närheten.
Gillar du golf: Nej
Vilken tid gick du upp idag: 7:30
har du sovit i din säng i natt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Självklart!
När grät du senast: Igår framför spårlöst på 4an.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa och fixa klart huset
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt med märkeskläder? Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Det varierar
Har du piercing: Nej, bara öronen.
Vill du gifta dig: Ja, absolut
Vill du ha barn: Ja
Solar du ofta: Nej inte särskilt.
Är du bra på att laga mat: De flesta tycker nog det...
Är du flygrädd? Nej
Är du vig: Förut var jag det...
Är du musikalisk: Nej
Vad dricker du om du är törstig: Cola light
Vilken är din favvisglass: Jag är inte så förtjust i glass. Isf sorbet.
Tror du på liv efter döden: Jag är splittrad. Ibland gör jag det, ibland inte..
Tycker du om sushi: Nej, jag har ärligt inte givit det en chans...
Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Japp!
Har du tandläkarskräck: Ja gud ja!!
Är du morgon eller kvällsmänniska: Morgon tror jag
Vilken ögonfärg har du? Blå
Har du gråtit dig till sömns nån gång: Ja
Biter du på naglarna: Nej
Röker du: Nej, bara på fest ibland...
Tränar du: Inte aktivt
Senaste låt du hörde: Pokerface spelas ju fan 100 gånger om dagen!!


Hjälp, här var den superlånga listan slut. Nu känns det verkligen som att det inte går att missa nån fakta om mig ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0