Vi drar till Götet

Semesterdag. Ja, jag och Tomas har tagit en semesterdag för i eftermiddag sticker vi till Göteborg för födelsedagsfirande hela helgen lång. Ska bli kul att få träffa alla. Men idag har vi varit inne i stan för att fixa födelsedagspresenter. Hittade vad vi sökte så det blir nog bra.

Jag har tjatat och tjatat och tjaaaaaaaaaaaaaaatat på Tomas att han ska köpa ett par nya jeans. Han har liksom vägrat rätt rejält att göra detta. Men sen när vi går där på stan så säger han liksom själv att han vill gå in i jeansaffären. Jag blev superglad men kunde ju liksom inte visa det så jag bara "jaha, okej, det kan vi väl". Väl där inne har T svårt att bestämma sig mellan två par, så det slutar med att han säger att han köper båda. Jag trodde jag skulle svimma. Detta har inte hänt sen vi blev tillsammans för 7 år sen. Det måste vara ett mirakel. Nu är i alla fall T två jeans och ett skärp rikare och ingen är gladare än jag.

Ses efter helgen när jag har fått min lekkvot fylld av två 5-åringar och en liten nybliven ettåring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0