1:a advent

             




Härligt med första advent idag. Och eftersom jag har två adventsljusstakar får jag tända det första ljuset två gånger!!

Igår hade vi en mysig glöggkväll. Mycket småplock att äta. Jag hade med mig chokladtårta, pepparkakor med ädelost, senaps- och skinkklämmor i tunnbröd och hemmagjord äppelglögg. Camilla hade gjort ädelostpajer, sardellsnurror, chokladbollar och julgodis. Oj vad mätta vi blev.

Idag är det julbord med Tomas jobb som står på schemat. Ska bli himlans mysigt det med. Jag känner att hela den här månaden kommer att vara så mysig och fylld med massa härligheter. Jag älskar december (även om den inte riktigt börjat än...)

Kommentarer
Postat av: Designtjejen

Hejsan!

Tänkte bara tipsa om att jag har en tävling på min blogg.. varje dag ända fram till jul :-)

Kramar

2009-12-03 @ 22:10:09
URL: http://designtjejen.hemmakanalen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0