Dubbat? Nej tack!

                   



Jag har aldrig blivit så besviken som igår. Satte mig ner för att kolla på Kommisarien och havet, en filmserie baserad på Mari Jungstedts böcker. Jag gillar böckerna massor. Men så börjar jag kolla och upptäcker att den, till min fasa, är dubbad!!!! I alla fall vissa av skådespelarna. Vad är detta för jäkla trams?? Och inte heter kommisarien Knutas heller, utan Robert Andersson. Näe fy. Jag har minsann inte sett dubbad film sen jag var i Tyskland med mamma och pappa på bilsemester 95 och jag vill inte se det i fortsättningen heller så nu kommer jag bojkotta söndagskvällarna ett tag framöver. Jag såg inte ens klart filmen. Jag gick och la mig när 4an körde nyhetsavbrott vid 22. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0