Fina smycken en sen lördagkväll

Hemma och mätt & belåten efter restaurangbesök ikväll. Vi var på en kvarterskrog precis där Tomas föräldrar bor. Livat och glatt! Fast jag tror att några deppade lite för att IFK (okej, jag veeeeet att de heter så) Göteborg förlorade matchen idag. Men det var snart glömt.

Anledningen till att jag sitter här och skriver ett inlägg klockan halvelva en lördagkväll är för att det finns inget annat att göra. Bara skit på tv. Mitt förslag att hyra film nedröstades av min andra hälft så då fick det bli datorn istället. Och jag måste tipsa. Jag måste verkligen tipsa om en superduktig tjej som tillverkar jättefina smycken. Jag blir riktigt sugen på att beställa typ ALLT. Hela sortimentet. Men jag får liksom hejda mig. Kanske dax att börja tänka på julklappar redan nu... I alla fall, bloggen finns här, och tjejen som tillverkar heter Johanna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0