Höst

               



Igår var det konstnatten på Öland. Tomas och jag var självklart på plats tillsammans med Tomas syster + man. Först var vi bjudna på middag hos Tomas mamma och pappa och sen åkte vi över när det började mörkna. Det är så mysigt med alla pumpor, halmbalar och lyktor över hela ön. Vi stannade till på lite olika ställen och självklart fick jag med mig ett gäng pumpor hem som jag ska fixa till i nån vas eller på ett fat tänkte jag. Vi köpte även bröd, läsk bryggd i ett litet bryggeri på Öland, lin, blommor och lite annat smått och gott.

Idag har vi gjort det gamla vanliga. Plockat, plockat, plockat bland grejer som aldrig tycks hitta till sin rätta plats. Sen har vi varit på tur. Handlat på MAXI och bytt en present som blev fel, det fanns redan en sån i hemmet..

Ikväll är vi bjudna med på restaurang av Tomas mamma och pappa. Jag ska snart gå och fixa till mig för jag blir upphämtad av Tomas syster. Tomas är på fotboll. Kalmar FF - Göteborgs IF (heter de så?). Passar bra att de spelade mot varandra idag då Tomas systers man håller på blåvitt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

IFK Göteborg!

2009-09-26 @ 17:15:52
Postat av: Åsa

Mhm.. Jag vet, jag missade det bara. Som om jag liksom inte vill låtsas om det laget typ. Även om jag inte gillar sport...

2009-09-26 @ 21:32:22
Postat av: matilda

Vill du vara den som gör så att min dröm går i uppfyllelse, rösta på mig här?<3

http://www.tv4.se/1.1173520?i=158

2009-10-03 @ 14:50:43
URL: http://maatilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0