Missnöje

Att få fel varor. För ett tag sen beställde jag gardiner via nätet. Svarta paneler med ganska mycket ljusgenomsläpp till köket. Hämtar paketet efter ett sms-pling i mobilen om att det nu finns på utlämningsstället. Får det i min hand och tycker att det känns ovanligt tungt men tänker inte mer på det. Kommer hem och öppnar paketet någon dag senare. Vad fals??? Det här är INTE det jag har beställt. Kastar mig på telefonen och ringer företaget och ojdå, de hade visst blandat ihop två ordrar och ojdå, nu sitter nån i andra änden av Sverige och är ledsen för att de har fått mina grejer och nämen ojdå inte vet de om de kan bjuda på frakten för de nya grejerna ut till mig! Jag trodde jag skulle sparka bakut. Det är väl fasen självklart att de måste stå för frakten på det nya paketet när det är dem som har klantat sig?? Tycker inte alla det?? Jag stred och stod på mig och tillslut gick tjejen med på att bjussa frakten på nya paketet. Skandal säger jag att jag ens var tvungen att ta diskussionen om det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0