Svenska fruar på andra sidan havet

                       


Nån mer än jag som såg svenska hollywoodfruar igår?? (jag kanske är den sista på tangenterna att blogga om detta, men hey, jag har fasen jobbat hela dagen lång) Vad var det för patetiskt program. "Åhhhhh Paaaaaaamela kanske inte komme nu nä ja sa sååååå om henne. Kanske hon hörde mig, åhhhhhh jag kräääääks" eller "om ens man vill att man suger av honom varje morgon då måste man göra det, annars kanske han lämnar en". Ehhh, vänta lite nu, hört talas om ett nej, eller? Men jag gissar på att det bara är dollartecknen dessa kvinnor ser. Eller hon, den andra som lär sina söner hur man försvarar sig med pistol och man ska inte skjuta bara mot benen utan helst mot hjärtat eller hjärnan! Sjukt säger jag. Fast på något sätt var det hela lite tragiskt med på nått sätt. I alla fall hon Anna, det kändes som att även om hon hade alla dessa pengar och så så lyste det igenom hur olycklig hon egentligen är.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0