Uppdatering

Det är inte lätt att uppdatera när tiden inte räcker till och datorn hemma krånglar värre än jag vet inte vad. Jag blir tokförbannad. Ibland bara fryser den bilden mitt i och det enda man kan göra är att stänga av, starta om och försöka igen. Typ tredje gången gillt liksom. Hej ny dator om man vann en massa pengar!

I alla fall, igår fyllde Tomas år. Trea etta. Han börjar bli till åren nu hihi. Vi hade bara ett litet kalas med Tomas föräldrar. Mina är i Greklande en vecka... Men det var mysigt och trevligt. Bjöd på tacopaj och Tomas favvis, Schwarzvaldtårta. Mitt förslag var att ha i några blåbär men det gick inte födelsedagsbarnet med på så det fick bli utan. Men guuuuud vad sötsliskig den tårtan är alltså. Jag svängde ihop den igår efter att jag kom hem från jobbet. Känns som sockret knastrar mellan tänderna än och då tog jag verkligen en liiiiiiiiten bit. Men fyller man år så gör man och då måste man ju få välja sin tårta själv.

Annars då? Allt bra? Jooo tack, det tycker jag väl. På jobbet rullar allt på i 500 knyck men det är bara roligt. Jag gillar när det är mycket att göra och när jag känner mig behövd.

Och förresten, idag är det ju 090909. Betyder det att det är en turdag eller??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0