Fredag

Ledig fredag - underbart.

Har tillbringat förmiddagen med en promenad ute på Stensö. Mina gamla hoods. Åhhh.. Det var lite så att jag längtade tillbaka. Kompis Cissi och jag bestämde oss för att gå en promenad där idag istället för de gamla vanliga kvarteren här hemma. Så härligt. Efter promenaden åkte vi ut till ett ganska nystartat lantcafé som ligger precis där Cissi bor. Det var hur mysigt som helst. Mötte upp bästaste Jenny som var hur brun som helst efter två veckor i Thailand. Mysigt att catcha upp och höra vad som hänt i allas liv.

Nu ska jag bege mig till affären och handla och sen ska jag tillbringa eftermiddagen i soffan med en bok som jag fått låna av en arbetskamrat. Tomas är på after work med jobbet. Dartkastning, öl och smörgåstårta. Själv ska jag agera taxi. Jag har sagt att antinge hämtar jag INNAN Let´s dance eller får han vänta tills EFTER eller åka buss hem. Jag beger mig inte ut mitt i bästa programmet på hela veckan. Så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0