Måndag

Tiden rullar på. Har jobbat idag men är ledig tisdag + onsdag. Ska bli så skönt. Har tänkt att städa ut julen imorgon och sen fixa lite januarifräscht här hemma. Kan behövas efter allt pynt. Det är fint under advent men sen tröttnar man ju alltså!

Har även försökt mig på att baka bröd idag. Gick sådär. Hade bara jäst för söta degar och tänkte att det kvittar väl men se icke, det gjorde det inte!! Trots att jag googlade och skitmånga skrivit att det skulle funka. Jag tycker inte att brödet jäste och sen blev det lite degigare trots att det stod inne i ugnen 10 minuter längre än vad det stod i receptet. Nästa gång ska jag göra det ordentligt!!

Sitter och väntar på att programmet om Rolandz ska börja. Jag tycker att han är så tragiskt rolig på nått sätt. Jag skrattar alltid åt Torsk på tallin! Så kul. Hoppas att det här är lika roligt!!

Dagens lycka: Tomas kompis Micke berättade att han hittat en skiva hemma hos dem med massor av våra gamla kort. Jag blev SÅ glad. Detta är kort som vi tappat när vår dator kraschade för skitlänge sen och jag trodde att de gått om intet då vi inte hittat skivan. Och så visar det sig att den hela tiden funnits hemma hos dem! Jag blev så glad. Måste hämtas snarast alltså. Tänk, vår 25-årsfest med 80-talstema, Theos dop och massa andra bilder som bara varit borta fram till nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0