Nyårsdeppigt

Jag har hamnat i nått slags nyårskoma. Samma sak varje år. Känner mig deppig de första dagarna in på året. Känns som att inget händer, allt är trist och så vidare. Jävla nyårsdepp alltså. Och det känns inte direkt bättre av att jag jobbar hela jäkla helgen. "Ledig fyra dagar?" "Åh vad skönt, men inte för min del för jag jobbar minsann hela jävla helgen!!" Alla andra är lediga hur länge som helst. Trist. Trist. Trist. Jävla skitlördag. Jävla skithelg. Kan det bli typ mars snart. Snabbspolning tack! Längtar sjukt mycket till vår resa. Ska bli så skönt att komma iväg!!!!!

Vilket deppigt inlägg såhär en lördagkväll. Känns ju inte alls särskilt roligt. Dax att rycka upp sig. Spela pepplåtar på spotify och spana in min nya idol Björn Rrrrrrranelid i Stjärnorna på slottet om en halvtimme! Ja ni hör ju. Äkta tantvarning var det här!!

Kommentarer
Postat av: Jenny K

Jag har också jobbat "skitlördag"... har fixat 2st på jobbet idag... man bara haaaaaallllååå?? Vem går och klipper sig nu liksom? efter jul/nyår?? Men, men... skönt ändå att ha en lugn lördag för en gångs skull. Har även gjort mamma till blondin idag.. blev fint. Så nu e iallafall hon redo för våren. Mars är snart här ska du se.. tiden går fort... För fort! Skulle vara himlans kul om vi tjejer kunde dra iväg på en liten resa ihop nån gång... Kram kram

2010-01-02 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0