På fikatur

Började söndagen med en tur till mamma och pappa för fika. Var tvungen att lämna tillbaka biljetter som vi fick i julklapp. Mamma hade köpt teaterbiljetter till oss + bröderna + sambos till sommarens stora teaterpjäs Zpanska flugan. Nu hade min bror och hans sambo blivit bjudna på bröllop just den lördagen som vi skulle gå så vi fick flytta fram det hela en helg, men vi hade inget inplanerat då så det funkade. Nu är de tillbakalämnade och jag fick skjuts av pappa hem då Tomas tog en sväng till gården idag.

Nu har jag tänkt mig att sjunka ner i fåtöljen och läsa några kapitel i min nya bok som jag fick. Vi fick pocketogram från jobbet och min bok som jag beställde kom i veckan. Vilken smidig present förresten!! Alla får välja en bok som de vill ha och man riskerar inte att ge bort någon som nån redan läst. Finns mer att läsa om sidan här.

Gissa vem som vann spelkvällen igår.....? Hon börjar på Å och slutar på sa....Trallalalalaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0