Åsa-dilemmat

Jag har ett litet dilemma. Kallar det för Åsa-problemet. Jag ska förklara det för er så att alla fattar. Jo det är såhär att jag brukar vara ganska ensam om att heta Åsa. Med andra ord, jag är inte van vid att det finns fler än jag som heter Åsa i ett och samma rum. Tidigare har detta endast hänt mig en gång, det var för några år sen när det var en tjej som heter Åsa som brukade vara med oss och festa.. Då blev det jättejobbigt för lilla mig som inte fattade nånting av vem folk pratade med, mig eller andra Åsa?? Nu har det hänt igen. Tjejen som har hållt utbildningen för oss den här veckan (och som även jobbar där jag nu jobbar) heter åxå Åsa. Ibörjan av veckan var jag helt förvirrad så fort nån sa Åsa! Va?? Pratar de med mig? Jag fattade ingenting. Nu de sista två dagarna lyckades jag koppla bort så fort nån sa Åsa. Ända problemet blev då att när nån av mina arbetskamrater ville mig något så lyssnade jag inte för jag fattade inte att det var mig de frågade.. Aja.. Mitt i-landsproblem. Ni kan kalla mig bortskämd. Namnbortskämd.

Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering de senaste dagarna, men det har varit så grymt mycket hela tiden. Dessutom har det ringt massor av samtal hem på kvällarna från släkt och vänner som vill höra hur det har gått de första dagarna, så jag har haft att göra, om man säger så....

Skryt: Jag hade bara två (2) fel på beställningsprovet!!! Woohoo!!! Tyvärr var det två jävla slarvfel som jag kunde räknat ut, tyvärr var jag helt slut i huvudet i eftermiddag. Fan, annars hade jag haft full pott!!!!! 105 av 107 möjliga får jag ändå vara nöjd med....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0