En bra kvinna reder sig själv........

Jag har bestämt mig för att jag inte alltid kan skälla på Tomas när nått går sönder här hemma. Jag har en viss tendens att göra det annars. Som nu när dammsugaren inte fungerade, eller när det var glappkontakt i spisen eller när en hyrfilm har hack i sig, ja då blir jag förbannad och så slutar det med att jag skäller på Tomas, fastän det kanske inte var hans fel.. Detta med dammsugaren idag var inget undantag. Jag ringde minsann till Tomas på direkten och beskrev med mycket upprörd och arg röst att det var nått fel på vår dammsugare. Tomas kunde liksom inte komma hem för tillfället och fixa så jag blev förbannad. As always. De som känner mig känner åxå mitt humör. Fast jag brukar oftast vara en glad flicka, om saker och ting går som jag vill, vill säga. Men nu till saken. Hade ju bestämt mig för att städa idag. Så då var det bara att fixa dammsugaren som på nått sätt fått glapp i på/avknappen. En halv rulle eltejp senare var jag färdig. Resultatet blev...sådär... Efter två minuter lossnade tejpen av värmen från dammsugaren och så höllt det på, men jag höll god min och tjepade lite till och nu är det minsann inget damm kvar i lägenheten....

             image304

(ja resultatet blev verkligen lysande, som synes på bilden, efter att jag hade tejpat och tejpat och tjepat......)

Kommentarer
Postat av: Gisela

När man sätter in telefonen i usb så brukar det komma upp ett program, kommer inte ihåg vad det heter.. Där kan man hämta bilderna genom att först klicka på bläddra och sedan hämta bilder. Om inte programmet kommer upp kan man gå in på telefonen genom den här datorn, phone nåt... N73 och sedan leta reda på bilderna. Telefonen ska vara inställd på pc suite. Hoppas det klarnade lite annars kan jag vägleda dig lite mer detaljerat. :)

2007-08-12 @ 17:30:24
URL: http://gisellas.blogg.se
Postat av: Åsa

Tusen tack! Ska prova det snarast!!!

2007-08-12 @ 17:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0