Hon ser ut att må bra. Not.

                                image293
 

Om jag är förvånad?? Näe inte särskilt?? Jag tycker att flickebarnet ser drogad ut på varenda foto jag sett av henne. Ser alltid sådär lagom trashig och sliten ut. Jämt. Hennes musik har jag aldrig hört, så jag känner att jag inte kan uttala mig om den, men det jag har läst om henne så är jag inte förvånad över att det som hände hände. Hon verkar röka och kröka rätt rejält. Kan hon inte få lite hjälp från någon? Snälla? Innan hon tar livet av sig själv...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hon låter förjävligt också kan jag meddela...uscha...

2007-08-09 @ 11:46:00
URL: http://blushie.blogg.se
Postat av: Åsa

Tack, då vet jag. Då behöver jag inte ens anstränga mig för att få tag på nån låt av henne och lyssna på den!!

2007-08-09 @ 12:40:13
Postat av: Becca

nej nej fel fel fel! Lyssnar massor på henne. Såg henne i hultan. full som en kastrull va hon men en jävligt bra konsert måste jag säga!

2007-08-10 @ 01:16:31
URL: http://beccalicious.blogg.se
Postat av: Åsa

Kul å höra!! Kanske ska ta och lyssna in henne iaf då!!

2007-08-10 @ 09:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0