Lugna ner dig, Anna Book!

                                          image447

Jag har tänkt på det här med Anna Book ett tag nu. Har inte hon blivit väldigt överskattad som kändis?? Alla säger att hon haft en livslång karriär, men förutom att hon var med i Solstollarna och sjöng ABC på 80-talet, vad gjorde hon sen ända fram till Let´s Dance 2006? När hon var med i Let´s Dance tyckte jag att det var bra, hon fick revansch (stavas det så??) på något sätt och det var kul att hon kom tvåa. Men sen ställde hon upp i skitprogrammet Ranking the stars på 5an och bråkade med Ann Söderlund! Nu ska Anna Book skriva en bok, om sig själv. Boken om Book ska den heta (ja väldigt orginell titel faktiskt....) Och till alla Sveriges kändisar säger hon nu: "Håll i er säger jag bara, jag kommer att avslöja en hel del". Men herregud, vad är det hon ska avslöja egentligen? Vart hon höll hus under cirka 20 år när hon var borta från rampljuset? Och så måste jag bara skriva om en sak till... Det här med att hon gick ut i tidningen och pratade om sin abort. Hallå, jag säger bara ett ord: Private! Eller vad? Vem vill veta hur mycket hon led under den här tiden och att det inte var planerat och bla bla bla bla bla... Klart att en abort är skitjobbigt, men det finns ju ett sätt att slippa, att skydda sig för guds skull!! Sen behöver man ju inte basunera ut det över hela svenska folket heller. Jag tycker att hon har varit lite föööör öppen med sitt privatliv i media.. Skärpning Booken!!!

Kommentarer
Postat av: Nhea

Det kanske är alla artiklar & i tidningar som hennes bok kommer handla om, för även om hon inte "gjort" något så har hon ju synts i media, kanske är det som kallas karriär numer?

Kram

2007-12-12 @ 11:05:15
URL: http://nheas.blogg.se
Postat av: Åsa

Ja det känns som att karriären hon gjort har hon gjort i media, hon har liksom inte gjort några "riktiga" grejer!! Kram

2007-12-13 @ 09:05:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0