Senilåsa glömmer folks födelsedagar

Men jag vet liksom inte vad som har hänt med mig!!! Jag börjar allvarligt tro att jag håller på att bli åldersglömsk. På riktigt!!!! I söndags kväll satt jag hemma hos mamma och pappa. Vi började prata om födelsedagar och så och då precis i det ögonblicket slog det mig: JAG HADE JU FÖR FAN GLÖMT IDAS 25-ÅRSDAG!!!!! Herre mig je, vad är det med mig?? Shit vad dåligt jag började må. Där hade jag skickat julkort men minsann glömt ett födelsedagskort! För att rätta till mitt lilla snedsteg skickade jag blommor till Ida igår, och jag vill än en gång bara säga: Förlåt gumman för att jag glömde!!!!!

                                           image453


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0