Bra betalt för bloggare

Det har kommit till min kännedom att om man bloggar på (nya) Metrobloggen så får man betalt per sidvisning, alltså inte per unik besökare utan per sidvisning. Hrm.. Det låter ju jättebra det där!!!! Ja precis, ända tills jag scrollar ner och ser att det man får betalt är 3 öre per visning. Ja tre öre är ju supermycket pengar. Säg att man har 500 sidvisningar / dag, då skulle det betyda att man får 15 kronor om dagen! Jamen jag menar, 15 kronor. Det är ju mycket pengar. Fatta vilken bra timpenning. Jag behöver nog inte ens jaga nått jobb längre, jag kan ju leva på mina 15 kronor om dagen, fall jag flyttar min blogg till metrobloggen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0