Det kom ett brev....

Igår kom det ett brev till mig. Hrm.. Spännande tänkte jag. Namnet var tryckt på, men adressen var skriven med bläck. Jag blev skitnyfiken och slet upp brevet med en gång. Men när jag öppnade brevet visade det sig att det inte kunde vara till mig. Brevet var nämligen från Ljudböckernas förbund (kommer inte ihåg exakt, har brevet hemma, och nu är jag på jobbet) som hade tagit beslut om att ge ut "min" bok som ljudbok. Ja det hade ju varit trevligt fall det var så att jag hade skrivit nån bok. Tyvärr har jag inte det. Brevet måste alltså vara till den andra Åsa som heter likadant som jag. Tror att hon kanske är författare eller så. Vi är ju inte så många som heter Åsa och sen det efternamn vi har, så jag gissar på att företaget har chansat och så har det kommit fel. Funderar på om jag ska ringa till dem, och be dem skicka brevet till rätt tjej. Känns ju som en kul nyhet som jag antar att författaren vill ta del av!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0