på bättre humör + planerad shoppingtur

Nu har jag lugnat ner mig lite, och är lite gladare, men än har jag inte fått nån ursäkt, och jag lär väl inte få det heller, så det väntar jag mig inte.. Han är inte direkt typen som ber om ursäkt precis...

Är i alla fall lite glad för jag har fått med mig kompis Jenny på en shoppingtur till Växjö på lördag. Inte för att stan är särskilt stor eller så, men jag behöver miljöombyte och det som ligger närmst är antingen Växjö eller Karlskrona. Men på lördag faller valet på Växjö. Ska bli superkul med en heldag och jag ser redan fram emot det!!

Btw, sjönk ner i soffan igår för att spanan in Morden i Midsommer. Om jag fick se programmet? Nej, det fick jag inte. Två telefonsamtal, en tvätt som skulle hämtas och en sambo som "kom och störde med massa frågor hit och dig hela tiden" gjorde att jag missade ungefär hela programmet. Men skitsamma. Det är ju tur att det är fristående avsnitt.....

Kommentarer
Postat av: anna

Bra att du inte gav med dig när det kom till den tjuriga gubben som givit dig en utskällning! TA INGEN SKIT! som Grynet skulle ha sagt. Hon är så bra Grynet tycker jag.
Ha en splendid kväll!
Kramkram!

2007-06-27 @ 18:15:24
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Tack! Jag gillar åxå Grynet, hon är så bra, men vart har hon tagit vägen? Nån som vet? Ha en fin dag. Kram Åsa

2007-06-28 @ 09:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0