Lat-varning

Helt oväntat fick jag eftermiddagen ledig!!! Fatta! Ledig! Vad ska jag göra nu? Helt plötsligt blev jag helt handlingsförlamad för att jag blev LEDIG. Vi är nästan klara med arbetet men vi har kört fast med våra slutsatser att vi valde att ta ett brejk och ta tag i det typ i morgon istället. Därför sitter jag här nu och vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Har följande saker att välja mellan:

1. städa upp lite i lägenheten (typ dammsuga och så)

2. tvätta (har tvättid, så denna punkt kommer med största sannolikhet att fixas)

3. städa upp bland mina rester som jag har från skolan (JAG VET!!! Jag är en dålig människa som har samlat på mig rester, men så är det....)

4. äta nått (typ lunch)

5. kolla på gammalt avsnitt av desperate housewives som börjar på femman om typ en kvart

6. hänga vid datorn resten av eftermiddagen och "kolla runt"

7. cykla till biblan och lämna tillbax värsta högen med böcker som bara ligger och skräpar

8. slänga mig i soffan och läsa tidiningar

Hrm..Känner nu att det är mest troligt att jag antingen kommer att A) sitta kvar vid datorn eller B) ligga i soffan och läsa tidningar..... Något som jag inte kommer att göra men som jag egentligen borde göra mest är att fixa gamla rester. Typ min C-uppsats från religionen som är helt klar, det är bara det att jag inte orkat gå med den till tryckeriet än. Sånn latvarning! (JA, jag vet!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0