Röstningsskandal i kvalet

Skandal! Vad är detta? Usch! Tyckte att alla låtar som gick vidare igår lät ungefär på samma sätt, öst-statspop. Länder som Georgien, Moldavien och Rumänien gick vidare. Hur sjutton ska de länderna ha råd att anordna hela kalaset nästa år, och de mot all förmodan skulle vinna! Näe jag har inga fördomar, men jag blev sur. När jag skulle ringa och rösta på en låt funkade det inte. "nätet överbelastat" stod det på min mobil. Jaha, typiskt, tänk om det var så för flera?? Kanske en stor röstningsskandal pågång. Borde kanske ringa till kvällsblaskorna så att de kan dra igång nått??

Positivt är i alla fall att Vitryssland gick vidare. Låten är en riktig superhit och jag tror att den kan bli en riktig sommarplåga!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0