Vem käkar nylon?

Vad är det för fel på mig (eller nån i min närhet)?? Jag kallar detta för nylonstrumpsproblemet. Alltså, det spelar ingen roll hur många sånna där (fula) knästrumpor jag köper. De försvinner ändå. Det går lätt hål på dem så då är det bara att slänga. Men hos mig försvinner även nya, oanvända strumpor innan jag ens hunnit plocka upp dem ur förpackningen! Jag fattar inte hur det går till. Har gjort det till en vana att minst en gång i veckan inhandla ett paket med tre par strumpor på HM för 19:50. Detta borde göra att jag har hur många som helst. Men det är inte så. De försvinner, eller är det inte samma färg när jag ska para ihop dem, eller är det olika längd fall jag har nått par som jag har köpt i en annan affär. Detta är så jobbigt. Nån mer som har samma problem? Kanske vi kan komma på nått tillsammans. (OBS, detta gäller endast mina nylonstrumpor, vanliga sockar lyckas jag hålla reda på)..


                                                            


Update i Åsas depp
: Idag känns det mycket bättre och jag börjar se ett slut på eländet. I morgon ska vi till och med ha sovmorgon eftersom det är röd dag och ALLA andra är lediga.....utom vi....

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Åsa!

Vad skönt att allt börjar ordna sig. Jag har tänkt att lämna en liten kommentar för att säga att jag tänker på dig men min tid har bara rusat förbi! Sorry! Lycka till med allt nu!!!! Detta kommer att ordna sig!

Kramkram!

2007-05-16 @ 18:15:22
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Ja äntligen börjar det kännas bättre. Får inte sitta här och deppa mer nu! Nu är det dax att mitt vanliga soliga humör återvänder!! Kram till dig!

2007-05-16 @ 19:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0