Chloe Sevigny?????????

                                            image326


Det här inlägget har jag tänkt skriva skitlänge men det har liksom aldrig blivit av, men nu kan jag fan inte hindra mig själv från att skriva det längre. Det handlar om Chloe Sevigny. Ursäkta mig, men vem fan är människan egentligen?? Kan någon tala om för mig fall hon har varit med i nån film eller så?? Överallt i varenda j***a tidning skriver alla om Chloe och hennes ooootrrrrroooooligt fiiiina smak och klädstil. "Chloe hittar alltid rätt", "Chloe är så jäkla cool", "Åååhh, precis så skulle jag vilja klä mig, precis som Chloe"... Ja det kanske är mig det är fel på men jag har inte sett en endast endast klädkombo på flickebarnet som jag skulle kunna tänka mig att ha på mig.. Näe, faktiskt inte. Man ska inte hålla på och klaga på folks utseende hit och dit heller, jag vet att det är fel, men jag tycker inte ens att hon har ett tilldragande utseende. Men det kanske är just därför som hon har blivit så populär, just för att hon inte ser ut som nån annan i Hollywood...

        image323  image324  image325 

Kommentarer
Postat av: Helena

Hon var med i en jättebra film "last days of disco", du får låna den ngn dag.
Kram H

2007-09-02 @ 14:30:47
Postat av: Åsa

Åhh! Det måste jag göra då! Har verkligen letat efter en film med tjejen eftersom jag tycker att hon verkar vara överallt!! Kramar

2007-09-02 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0