Nedstämt

                                            image354


Gick till jobbet idag för jag mådde bättre. Läste bland dödsannonserna i vår lokalblaska (ja, jag läser alltid dödsannonserna...) och blev nästan lite minichockad när jag ser en dödsannons på min tonårscrush. Ja, han som jag var kär i jättejättemycket när jag gick på högstadiet har gått och dött. Jag har mina misstankar om vad det kan vara, men jag är inte helt säker. Jag vet att det inte har gått så bra för honom efter typ högstadiet och gymnasiet och jag vet att han inte direkt haft det bästa umgänget. Jag vet åxå att han "skakade galler" ett tag med... Men ändå, det känns lite i hjärtat idag. Han var liksom min stora kärlek när jag var 14, fastän vi aldrig varit tillsammans eller så...



                                          R.I.P min tonårslover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0