Fotostylat

Nu har fotografen varit hos oss och fotat. Var faktiskt lite nervig innan men när killen kom utbrast han "här var det verkligen välstädat!! Annars brukar jag alltid få plocka bort massa saker och fixa innan jag fotar". Men herregud, vad tror han liksom?? Hade han öppnat ett enda skåp eller en enda garderob i lägenheten så hade det fullkomligt vällt ut grejer. Garderoben i hallen går inte ens att öppna!!! Jag hade plockat undan en massa grejer som man annars har framme, alla hårvårdsprodukter som brukar stå skåpet i badrummet, diskstället, träningsmaskinen, fågeln Pontus, räkningsstället på datorbordet+ massa annat. Eller så skulle han kommit innan jag forit runt och städat. Då hade han nog mer börjat gråta tror jag!!


Bonus
Jag fick blommor av Tomas idag!!! Inte varje dag det händer, därför värt att nämna!!! Vad glad och överraskad jag blev!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0