Toooooomt

                            image551

Grått ute. Grått inne. Grått i sinne. Fy vad trist detta är alltså. Jag pallar inte att vara sjuk längre. Inte finns det nått som jag kan stoppa i min arma kropp heller. Vårt kylskåp ekar tomt. Har inte kommit till affären och Tomas är inte så pigg på att handla. Fick honom i alla fall att köpa en liter blåbärssoppa i måndags men den är nästan slut nu.. Inte har jag druckit nån cola light heller. På tre dagar!!! Fatta, så här länge var det länge sen jag höll uppe. Kanske borde fortsätta nu när jag är på rätt bana??? Ska man orka sig iväg till affären för att införskaffa lite föda eller ska man avvakta och svälta ihjäl?? Eventuellt finns det några torra knäckisar jag kan tugga på här hemma.. Ihop med ett glas vatten så har jag fått mig en riktig festmåltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0