Förkylningsdrabbad

Ja det verkar inte som att snormannen har smittat mig än i alla fall. Men med tanke på att det var så många förkylda på samma plats under julen så vore det väl konstigt om inte jag åxå trillade dit. Med min vanliga tur så är jag antagligen sjuk vid nyår. Och då blir jag väl även portad från årets nyårsfest. Ingen vill väl fira nyår med nån som hostar och snyter sig hela tiden. Snormannen har hostat och nyst och tyckt synd om sig själv hela natten. Men jag sa till honom att om han tror att han har halsfluss så måste han ju gå till doktorn så han får pencillin. "Åsaaaaaaaaaaaaaa, jag är så sjuuuuuuuk, jag har host host, ont i halsen, atjoo, kan du hämta en panodil?" "Kan du känna på min panna?" "Har jag feber?".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0