Jag har drabbats av julkortssjukan igen

             



Samma visa varje år!!!

"Nähe, i år ska vi MINSANN INTE skicka så många julkort. Näe! VI ska bara skicka till dem vi fick från förra året, om ens det faktiskt. Japp! Det ska vi".

Jamen eller hur! Vem fan trodde jag att jag kunde lura? Nu sitter jag här och har i alla fall skrivit 30 julkort (dock ej hemgjorda i år utan köpta. Sorry alla som förväntade sig ett hemmagjort julkort från Åsa & Tomas). Varför har jag gjort det? Om jag inte minns fel så fick vi typ 17 julkort förra året. Varför skickar vi inte bara 17 julkort det här året med till dem som vi vet att vi får från? Jo för att det handlar inte om att få, det handlar om att ge. Och när det kommer till julkort så är jag en jävel på att ge. Och sen vill jag ju inte sitta och skämmas på nått paketlotteri när det visar sig att jag inte skickat till tre stycken bara för att jag inte fick från dem förra året. Nä då sväljer jag min julkortsstolthet och slösar 5 kronor i porto på dem i år med.


Så det så!


Kommentarer
Postat av: Anna

hej Åsa!



Hoppas att allt är bra med dig! Jag känner till det där med julkortsproblem... Det blev inga kort för oss i år. Skandal! Vi har alldeles för mycket just nu. Imorn flyttar vi in iaf! Känns toppen.



En fråga, jag har ju förstått att du är en hejare på silverschampo nu för tiden :) Stackare men har du några tips på BRA silverschampo. Jag var och gjorde mitt hår ljusare igår men tycker att det blev lite gult. Tänkte att silverschampo kanske kunde vara något?



Må så gott!

Många kramar!

2008-12-16 @ 10:51:41
URL: http://anna1983.blogspot.com
Postat av: Åsa

Hej Anna!



Det var länge sen jag hörde från dig! Hoppas allt är bra med dig! Så roligt med hus! Förstår om det blir för mycket att skicka julkort med, men vad roligt att få flytta in i huset innan jul!



Jo.. jag har ju lite erfarenhet av silverschampoo nu.. Ska du köpa nått så ska du köpa matrix silverschampoo. Köp absolut inte ett som är koncentrerat och som du ska blanda med ditt egna, för det var det som jag gjorde fel. Passa dig bara så du inte blir lila i håret till jul. Mitt är nästan borta nu, bara lite lite lite lila kvar i en slinga..



Många kramar Å

2008-12-16 @ 15:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0