På dåligt humör

                                         


Usch. Ingen vidare dag på jobbet alls. Jag vet inte vad det var med mig men jag blev verkligen på dåligt humör. Jag var
sur och tvär större delen av dagen. När chefen kom och frågade hur det var och om han inte kunde få ett litet leende så snäste jag av honom med ett "jag är FORTFARANDE på dåligt humör och det blir inget leende från mig så länge det ska vara såhär!!!!!". Ja alltså det var en särkild punkt jag syftade på. Först har vi som ingår i min arbetsgrupp fått byta platser och sitter nu mitt i byggnaden där det inte finns nån ventilation alls och inte ett endaste fönster, och så idag kom de och "tog" en del av vår utrustning som VI behöver! Kan man bli annat än sur??

Bäst att ta nya tag tills imorgon för då är det inte bara jobbdag utan dessutom julbord och julfest med jobbet. Hinner i princip bara hem och byta om för att dra vidare. Men det ska bli superroligt att träffa mina arbetskamrater utanför jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0