Språklöfte

Jag ska sluta svära. Det är sant. Fast det är svårt. Tomas har börjat påpeka varenda gång jag råkar svära.. "Nu svor du igen". Jamen jag veeeeeet. Men det är bara så svårt att sluta. Jag blir skitirriterad nu varenda gång han påpekar, men samtidigt är det ju bra för då kommer jag ju på mig själv. Jag har dessutom sagt till om det på jobbet så de påminner mig åxå. Ja hur ska detta gå? Det känns som att det är mision impossible men jag ska nog lyckas. Det är bara det att ibland svär jag.... mycket. Ganska mycket. Jag tänker inte på att jag gör det, jag bara gör det. Det liksom bara kommer. Men nu ska jag verkligen skärpa till mig och bli bättre... Uppdatera mig gärna om ni märker att jag brukar fula ord då och då.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0