Eko


                  

                                                              (jag på jobbet idag.....)

Usch! Jag känner mig helt utblåst i huvudet. Det märks att man varit borta från jobbet i tre dagar för idag var det verkligen kaos när jag kom tillbaka. Jag hörde mitt namn överallt, Åsa, Åsa, Åsssssa, Åsaaaaa, Åsa?, Åsa! och det stod skitmånga "i kö" för att få diskutera sina ärenden med mig. Tillslut blev det nästan kortslutning och jag kunde inte fokusera ordentligt. Nu är jag hemma och tar det lugnt. Bara sitter och glor och orkar inte vara social. Men men..

I morgon tar vi nya tag!

Antal dagar till semestern: 11 (om man räknar bort helgen och går på semester fredag eftermiddag den 4 juli)


Antal dagar tills vi får tillträde till vårat hus: 7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0